KONTAKT

J & TAP spol. s r.o.
STAP - Svářecí Technika A Příslušenství
tel: +420 725341525, 607911811
napište nám


JAK NAKUPOVAT » REKLAMACE » POŠKOZENÁ ZÁSILKA

Co dělat když...


… dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem (obdrželi jste jiné zboží, v dodávce něco chybí)

Kontaktujte nás prosím pomocí emailu kde uveďte číslo nákupního dokladu, své jméno (případbě i název společnosti), přímý kontakt na Vás a popis problému s dodaným zbožím. V pracovní dny Vás budeme kontaktovat nejpozději následující pracovní den.

… je dodávka mechanicky poškozena (zjistíte mechanické poškození některého z produktů)

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice) podle přiloženého dodacího listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. 

PPL
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, neprodleně nás kontaktujte (uvádějte číslo balíku, číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Zástupce dané přepravní společnosti k Vám přijede sepsat škodní protokol a poškozené zboží si odveze. Při nenahlášení škody do 3 dnů od převzetí zásilky se zákazník vystavuje nebezpečí zamítnutí reklamace.

Česká Pošta
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, reklamaci uplatněte nejpozději následující pracovní den po dodání na Vaší pobočce České Pošty. Budete potřebovat kompletní balení zásilky, fakturu ke zboží a OP. Pracovník Pošty s Vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Poté neprodleně oznamte podrobnosti pomocí některému z našich zaměstnanců (viz kontakt), (uveďte číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Náš pracovník vyřizující škody Vás bude do 24 hodin informovat o dalším postupu.

… jste si vyzvedli zboží osobně a přesto jste doma zjistili, že je mechanicky poškozené

Vzhledem k dlouhé cestě, kterou k Vám zboží muselo urazit, se to bohužel může stát. Abychom Však mohli takovouto reklamaci řešit, je bezpodmínečně nutné písemně oznámit tuto skutečnost emailem, či poštou a to tentýž pracovní den. Na pozdější reklamace bohužel nemůže být brán zřetel. Zboží nesmí být použité – po použití (instalaci, montáži, sestavení dílu dohromady atd.) nelze vyloučit, že reklamace bude z pochopitelných důvodů zamítnuta. K reklamaci zboží  je nutné dodat veškerý obalový materiál včetně výplní.

… je zboží vadné a vy jej potřebujete reklamovat

Neprodleně oznamte podrobnosti některému z našich zaměstnanců (viz kontakt), (uveďte číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a také kontakt přímo na sebe). Náš pracovník vyřizující škody Vás bude do 24 hodin informovat o dalším postupu.

 

DŮLEŽITÉ!

Pokud budete Vaše zboží zasílat poštou či přepravní společností, musí balík obsahovat seznam reklamovaného zboží. Vyřízené reklamace Vám budou vráceny stejným způsobem, jakým byly do reklamace předány.

O průběhu celé reklamace budete informováni automatickými maily či telefonicky.